Često postavljana pitanja
Najčešća pitanja
Cena isporuke za porudžbine veće od 5.000,00 din. je besplatna, osim u slučajevima plaćanja vaučerima, poklon karticama i E- vaučerima gde troškovi dostave padaju na teret kupca. Isporuka se plaća prilikom preuzimanja pošiljke, direktno kuriru gotovinom.
Za porudžbine čiji je ukupan iznos ispod 5.000,00 rsd poštarina se plaća po formiranom cenovniku CitY Express-a https://www.cityexpress.rs/
U našoj ponudi ima jako puno artikala koji su asortimanski i iz tog razloga na jednoj slici
ima više artikala (iskazana cena odnosi se na jedan artikal). Ukoliko želite da naručite
određenu igračku iz asortimana molimo Vas da u napomeni tačno naznačite koji artikal
sa slike želite. U slučaju da artikal koji ste naveli u napomeni nemamo, operater će Vas
kontaktirati u najkraćem mogućem roku.
E-mail adresu možete promeniti nakon logovanja na sajt u opciji Moj profil. Takođe
nam možete poslati nove informacije na prodaja@trefline.rs i mi ćemo ih korigovati za
Vas.
U ovom slučaju, potrebno je da u roku od 30 minuta nakon poslate porudžbine a u
primljenom e-mailu koji ste dobili da ste uspešno poručili, kliknete na poništi ovde.
Ukoliko niste dobili e-mail kontaktirajte nas na broj telefona 0600189828. Na
ovaj način će se Vaša porudzbina poništiti. Ukoliko to ne uradite u naznačenom
vremenu, moguće je izvršiti povraćaj robe, ali u tom slučaju Vi plaćate trošak poštarine.
Da, postoji mogućnost zamene oštećene robe, a način i uslovi pod kojima se to može
uraditi detaljno su opisani ovde. Ukoliko Vam je pošiljka stigla oštećena, najbolje je da u
roku od 24 sata kontaktirate kurirsku službu koja je isporučila paket, kako bi napravili
zapisnik. Ukoliko je roba stigla neoštećena, ali je neispravna, kontaktirajte nas na 011/
375 30 75 ili na e-mail prodaja@trefline.rs kako bismo Vam poslali zamenu.
Za sada ne postoji mogućnost isporuke robe van teritorije Republike Srbije.
Kada kliknete na dugme „Poruči“ na Vaš e-mail će stići poruka sa svim stavkama koje
ste poručili.
Svoje podatke možete menjati kada se sa svojim korisničkim imenom i lozinkom
ulogujete na naš sajt i pristupite stranici Moj profil. Na ovom mestu, takođe, možete
menjati i druge podatke vezane lično za Vas, pregledati svoje porudžbine, njihove
statuse kao i omiljene proizvode.
U slučaju kada artikal nije ispravan, molimo vas da nas u najkraćem mogućem roku
kontaktirate na e-mail: prodaja@trefline.rs. Pre nego što to učinite detaljno pregledajte
sadržaj paketa i proverite da li su u pitanju fizička oštećenja nastala neadekvatnim
transportom ili je u pitanju neki drugi kvar. Svi artikli koji se prodaju preko Trefolino
online prodaje su novi, u originalnom pakovanju i podležu garanciji koja je naznačena u
opisu i karakteristikama artikla. Takve artikle ćemo zameniti ili izvršiti povraćaj novca u
zavisnosti od Vaše odluke. Ukoliko je oštećenje nastalo neadekvatnim rukovanjem koje
je u suprotnosti sa pravilima navedenim u uputstvu artikla, Tref LIne d.o.o. ne snosi
nikakvu odgovornost i nije u obavezi da zameni ili izvrši novčanu nadoknadu artikla.